Dokazano – Banana dijeta skida kilograme


Prestižni američki institut za skidanje kilograma potvrdili su da banana dijeta pouzdano skida kilograme u samo mjesec dana.

Prema istraživanju koje provedeno između juna i avgusta 2008. godine, potvrđen je 100%* učinak skidanja kilograma.

U istraživanju je učestvovalo

458 osoba. Oni su jeli samo jednu bananu dnevno i za dva mjeseca uspjeli su skinuti u prosjeku oko 20 kilograma.

2009-01-09 (DS)

* Nuspojave ove dijete su glad, nesvjestica, malaksalost i u 64% slučajeva smrt. Prije nego se odlučite na ovu dijetu posavjetujte se sa doktorom ili Cosmopolitanom.
Komentari
Dodaj novi komentar
+/-
Pljuvanje
Ime:
Email:
 
Website:
Naslov:
 
Molim unesite anti-spam kod sa slike.
Anoniman   |2009-02-06
pljuc
bebica  - banana dijeta   |2009-02-06
Ma katastrofa,to nije normalno....
omg..   |2009-02-07
pa kako to netko moze izdrzati...zar ocete da netko crke od
gladi???...XD....vjezbaj pa ces skinuti kile...trci...vjezbaj..
......  - .......     |2009-02-07
64% slučajeva smrti?!?!?!?!
...pa ko bi se na to odlučio.......
tuzla   |2009-02-07
e baska cosmopolitanom, bolje da azira zrakne u sestu kasiku..
Maja  - :)   |2009-02-11
Zakon, pogotovo ova fusnota.hahahahahah!
lol   |2009-03-13
ahahah. leeegende ste. a bas sam se ponadala nekoj novoj "ekspresnoj"
dijeti, kvragu
anna   |2009-06-09
meni je to baš super!!! =P
homer   |2009-06-30
ja sam čuo da je "smoki dijeta" još učinkovitija!
nikol   |2009-07-09
kivi dijeta je najbolja! jedem sve osim kivija =)
maja  - eh   |2009-07-19
pa to je nekako prebolesna dijeta,da nije dobra u ovo vrijeme krize,tj recesije
je ali tko sebe imalo voli reći će da je to skroz bolesno.pozdrav
Anoniman   |2010-02-04
pa normalno da su smrsali kad su jeli samo jednu bananu dnevno.halo ljudi das
jedete i krusku danas samo smrsali bi koji levat ovo izmisli
zabrinuta   |2010-04-02
Jao, pa šta ću sada? Dijetu držim tek petnaest dana i nemam neke vidljive
rezultate, sem ovih nuspojava (imam dva: malaksalost i vrtoglavicu). Meni je
drago što ih imam, jer bolje išta - nego ništa, ali sam u Cosmpolitanu
pročitala da su ovo i simptomi trudnoće. Da li je moguće zatrudniti od
banane? Sve moje prijateljice kažu da je za to potreban sex, ali ja vjerujem
samo vama i Cosmu. Dnevni Satiru, poslala sam ovo pismo i Cosmopolitanu, ali mi
nisu ništa odgovorili i ne znam da li će ga objaviti u narednom broju, pa ne
znam šta da radim. Jako sam zabrinuta... :(

Sadrzaj komentara na Dnevnom satiru odrazava stajaliste, fikciju i dobar (ili los) smisao za humor iskljucivo njihovih uvazenih autora. Radio Sarajevo, kao ni urednistvo sekcije Dnevni Satir nisu odgovorni za sadrzaj komentara, niti za druge sadrzaje (slike, linkovi, dodaci i sl.) ciji su autori posjetioci portala Radio Sarajevo i sekcije Dnevni satir.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 

Da te pitam...

Uvođenjem 3G standarda BH Telecom će....
 

Googleovi milioni